<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> <script type="text/javascript">function setAttributeOnload(object, attribute, val) {if(window.addEventListener) {window.addEventListener("load",function(){ object[attribute] = val; }, false);} else {window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; });}}</script>

Opis bloga
Dobrodošli! Na ovom blogu naći ćete nekima zanimljivih, a nekima dosadnih postova. Pa tko hoće nek uživa, a tko ne nemora.

Objavljeni postovi
1. Početni pozdrav
2. Par mojih pjesama


Linkovi
Rock in Peace


Par mojih pjesama

Ovu pjesme sam napisala kad mi je bio dan u totalnoj banani. Ustvari, takvi dani su i najbolji za inspiraciju. Kad bolje razmislim lakše je napisati tri tužne nego jednu sretnu pjesmu. Pa valjda jer je i sam život tužan. No dobro, dosta mog pesimizma. Evo vam pjesme pa sami procijenite. E da, samo da napomenem, namjerno nema rime.



CRNA RUPA

Nema te, u snovima
ni u mislima,
tražim te posvuda ali
nema te.

Tako boli sve to.
Ta praznina bez tebe.
Crna rupa koja jede me.
Nema me... nestajem.

Gdje sli li samo?
Jeli li s njome?
jesi li sam?
Dušu mi guta duboka tama.

Tako boli sve to.
Ta praznina bez tebe.
Crna rupa koja jede me.
Nema me... nestajem.

Reci mi gdje si,
da se bar na sekond smirim
i bol si primirim bar na
tren!

Tako boli sve to.
Ta praznina bez tebe.
Crna rupa koja jede me.
Nema me... nestajem.

Ako imate komentar, slobodno napišite.

x Komentari [2] x