<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> <script type="text/javascript">function setAttributeOnload(object, attribute, val) {if(window.addEventListener) {window.addEventListener("load",function(){ object[attribute] = val; }, false);} else {window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; });}}</script>

Opis bloga
Dobrodošli! Na ovom blogu naći ćete nekima zanimljivih, a nekima dosadnih postova. Pa tko hoće nek uživa, a tko ne nemora.

Objavljeni postovi
1. Početni pozdrav
2. Par mojih pjesama


Linkovi
Rock in Peace


Hello!

Bok svima! Dobrodošli na moj blog. Ovog trena ne znam točno o čemu ću pisati no sve će se s vremenom posložiti. Uglavnom, ja sam Lucija, volim pisati pjesme i priče. Volim čitati i obožavam informatiku. Nemojte misliti da sam štreberica jer mi je škola nešto u što nebih išla da ne moram. Ustvari, tko je vidio trošiti vrijeme koje možemo provesti na pametniji način, učeći recimo matematiku. Baš će nam u životu trebati da izračunamo površinu prizme -.-.

Uglavnom, to bi bilo to o meni. Čitajmo se :))

x Komentari [3] x